...

 Pár informací jak se připravit na focení a co vzít sebou.

...

Spolupracující vizážistka:

Petra Grézlová

Make-up Artist & Hair Stylist

 ...

 

EET

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“


Víkend v mouce

Focení v mouce od 28.6. až 30.6.2019

Místo: Ostrava Heřmanice, na zahradě u ateliéru.

 

Program:

Pátek 28.6.2019

Od 10:00 do 16:00 hod. - focení pro zákazníky

Od 17:00 do 22:00 hod. - Zahradní párty spojená s focením v mouce pro známé

Sobota 29.6.2019

Od 10:00 do 16:30 hod. - focení pro zákazníky

Od 17:00 do 22:00 hod. - worshop pro fotografy

Neděle 30.6.2019

14:00 - 20:00 hod. - focení pro zákazníky.

Na konec měsíce jsme pro vás připravili tradičně netradiční téma focení. Bude se fotit na černém fotopozadí, portréty, tanec, pózy... a to vše za všudypřítomné létající mouky. Kdo byl minule ví, že větší srandu u focení těžko zažije a fotky pak vypadají úžasně.

Informace pro zákazníky:

Zajímavé, netradiční a krásné fotky nejsou jen výsadou modelek, ale může je mít opravdu každý. O tom se sami můžete přesvědčit a být součástí takového focení. Výsledkem bude nejen zábavně strávená hodina před objektivem, ale také nádherné fotky, které po focení obdržíte.

Co je pro to třeba udělat? Rezervovat si termín focení na některém z níže uvedených kontaktů. Probrat skříně a vybrat vhodné oblečení. (Ideálně bílé, černé nebo šedé barvy - trička, šaty, body, spodní prádlo, plavky...  prostě to, v čem se budete chtít fotit. Pak už se s dobrou náladou dostavit v určený termín na místo focení a o zábavu bude postaráno. Zkušenosti s focením nejsou potřeba. Během focení stále modelka dostává instrukce co a jak, aby fotky vypadaly skvěle a zbytek je už jen na fantazii fotografa i modelky. Může se fotit solo, v páru s přítelem či kamarádkou. Vše je na domluvě.

Focení pro zákazníky obsahuje:

1 hodina focení

30 originálních fotografií v plném rozlišení

3 graficky upravené fotografie (Možnost dokoupení dalších upravených fotografií 80,-Kč/kus)

(Fotografie zasíláme v elektronické podobě v zaheslované galérii do 14 dnů od focení.)

Cena 399,-Kč

Třeba takto mohou už brzy vypadat vaše nové fotky:

Informace pro fotografy - účastníky worshopu.

V sobotu 29.6.2019 od 17:00 do 22:00 hod. si budete moci vyzkoušet toto zajímavé téma focení. K dispozici bude stage s černým fotopozadím, zábleskové světla s odpalovači pro Nikon a Canon, spousta mouky a v neposlední řadě modelky a lektor, který Vám poradí, jak se s tímto focením nejlépe vypořádat. Každý zůčastněný bude mít dostatek prostoru si sám nafotit spousty zajímavých fotografií s našimi modelkami. Malé občerstvení samozřejmostí. Vstupné na tento workshop vychází na 499,-Kč pro fotografa. (Sebou vlastní foťák, nabitou baterku a prázdnou paměťovou kartu.) Nutná rezervace předem. Počet míst omezen.

Rezervace a dotazy na:

email: rv.foto@seznam.cz

messenger: Radim Vonderka - RVfoto

tel.: 739 178 617

 

AKCE SE KONÁ POUZE ZA PŘÍZNIVÉHO POČASÍ. (V případě nepřízně počasí bude upřesněn náhradní termín. ZMĚNA PROGRAMU VYHRAZENA.

Těšíme se na vás.

Radim Vonderka a celý realizační tým.

 

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ